Gülşah'ın Aynası

6 Temmuz 2015 Pazartesi

MİNİKLERİMİN MÖNÜLERİ


Bugün artık yumurtanın her türlüsünü (muzlu omlet, menemen, sade omlet, peynirli yumurta, domatesli yumurta...) denediğim için, yumurtadan iyice sıkılmış bebeklerime değişik, şımarık bir kahvaltı hazırlıyayım istedim. Bebek kahvaltısı aradım internette, kimisi çok sağlıklı besleyici ama lezzeti pek de iç açıcı olmayan, kimi bizimkilerin yaşına uygun olmayan örneklerle karşılaştım.  



Hem kendi kendime bir hatırlatma, hem de beni bulup takip edecek annelere bir fikir oluşturması için hazırladığım bazı mönüleri, ki benimkiler bu zamandan sonra ev de pişen her yemeği yedikleri için daha çok kahvaltı mönülerimizi sizinle paylaşmak istedim. Ana sayfaya ekleyeceğim mönülerim tuşundan zaman zaman ekleyeceğim güzel atıştırmalık ve kahvaltı örneklerine ulaşabileceksiniz. Bu mönülerle tarif vermeyi değil var olan tariflerimle değişik sunumlu uygulamalar göstermeyi amaçladığımdan uzun uzun yazmayacağım altına... 

Sağlıkla kalın...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...