Gülşah'ın Aynası

15 Temmuz 2015 Çarşamba

DeniYORUM: HUGGİES LİTTLE SWİMMERS



Yaz geldi, herkesin bir yaz planı var... Biz de inşallah bebeklerle yine anneanne yazlığına doğru sefere çıkmak üzereyiz. 21 aylık olduk ama henüz otel tatili yapmaya cesaret edemiyoruz.



Geçen sene yaz tatilimizde ikizler 9 aylıktı ve ben 50 faktör güneş korumalı, yanları çıtçıtlı, kumaş mayolar almıştım onlara. Dışı bildiğiniz mayo kumaşına benzeyen ama içinde beyaz file dokulu bir astarın içinde geniş ve kalınca bir ped olan küçük alt parçalardı işte bunlar :) Kızınkinin arkasında bir sıra fırfırı da var, renkleri de gerçekten bu kadar cıvıl cıvıl  :)




Bir Türk annesi olarak biraz da büyük beden almıştım bu yaz da kullanabilsinler diye, ama nerede, 9 aylık bebeklere tam olmuştu bu mayoların 18 aylık bedeni. Yani biraz daha büyük beden almakta fayda var :) Akşam üzeri saat 4'ten sonra evden çıkıyorduk, deniz kenarına gidinceye kadar da saat 5'i buluyordu. Sürekli gölgede pusetlerinin içinde oturuyorlardı, ya da üstlerinde t-shirtle yanımızda da oturabiliyorlardı, zaten yürüyemiyorlardı kızım daha yeni emekliyordu ve güneş batarken azıcık bir denize girdikleri zamanda da koruyucu kremle birlikte sadece üstlerinde mayoları kalıyordu. Hiçbir problem yaşamadık bu mayolarla. Çok da kaliteli ürünler ve gördüğüm kadarıyla hala geçen sene benim aldığım fiyattan satıştalar.

Ama büyük beden almama rağmen büyüdüler ve mayolarını bu sene giyemeyecekler. Ben de geçen sene plajdan ev dönüşü; bebekleri yıka, kendini yıka, havluları as, mayoları çalkala, mayoları as işinden iki mayo çalkalama ve asma işlemini eksiltmek için bu sene bez mayolardan almaya karar verdim. En çok reklamı yapılan her yerde bulunan ve süper canlı renkte baskılarla reklamlarını gördüğümüz "little swimmers" paketlerini bugün büyük bir süpermarketten indirimli olarak aldım. Eee ikiz bebek olunca M_L beden paketinde 11 adet olan mayo bezlerden 2 paket almak gerekti.

*Little Swimmers bebek bez mayolarının 7-15 kilo bebekler için (S_M beden) 12 adet, 12-18 kilo bebekler için (M_L beden) 11 adet üründen oluşan paketleri var. Bu bez mayoların adetini, normal bir bezin yaklaşık 4 katı ücrete temin edebiliyorsunuz.

Eve geldim annemle konuşurken şöyle böyle tarif etmeye çalışıyorum, sonunda aman ne uğraşıyorum açalım da bakalım ben de ilk kez göreceğim dedim. 


İlk açtığımda benim için gerçekten bir hayal kırıklığı oldu. O cıvıl cıvıl renkli parlak desenlerden eser yoktu. Bu mayolar, daha önceden bir dönem kullandığım için bildiğim huggies bebek bezinin dokusunda, evet renkli desenli ama asla reklam görsellerindeki kadar parlak renkleri olmayan, dolayısıyla da bebeğin asla ilgisini çekecek caf cafa sahip olmayan bir bebek bezine benziyor.



Bel kısmının yanları lastikli kalın bir bant şeklinde, kendine özel bir cırt cırt sistemi var. Bu kalınca lastik gerçekten uzunca süre bebeklerin bellerine uyum sağlayabilecek kadar bolca kullanılmış.


Bu yaz 13 kilo olan oğluma kullanırken biraz dışarı doğru sarkıyordu lastik kısım. Bu sene kullanamadığım mayoları önümüzdeki sene kullanabileceğime eminim :)



Ağ genişliği benim şu an kullandığım 5 beden bebek bezi ağ genişliğinden oldukça ince boyu ise aynı diyebiliriz.

Tatilde bu mayo bezlerle çok rahat ettiğimi söyleyebilirim, hele de bir keresinde kızımın bezi adam akıllı kirlettiğini görünce... Düşünsenize o sırada eğer kumaş mayoyu kullanıyor olsaydım baya güzel bir temizlik işlemi beni bekliyor olacaktı. Bu mayo bezlerin ağları normal bebek bezleri gibi emici ve sıvı aldıkça şişer cinsten değil. Hatta denizden çıktıkça biz elimizle ağını hafifçe sıkıp fazla suyunu attırdık ve o şekilde biraz daha oynamasına izin verdik.

Sağlıcakla kalın!




Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...