Gülşah'ın Aynası

19 Eylül 2015 Cumartesi

CARTE D'OR BROWNİE
















Hiç aklımda yoktu brownie yapmak, migros'ta hediyeli brownie karışımını görünce, hediyesine mi tav oldum evde brownie yapmak için aldığım çikolataları nasıl unuttum bilmiyorum. Paketi aldım eve geldim.Hiç sonraki günü de bekleyemedim denemek için, hemen mutfağa girdim.



Kutunun içinden tek toz karışımı çıkıyor. 150 ml su ve 100 ml sıvı yağ ile karıştırıyorsunuz. 80 gr da iç ceviz eklenmesi tavsiye edilmiş ama ben ayıklamaya başladım, 30 gr da kaldım. Yumurtası bile içinde, yumurta sarısını toz hale getirip kullanmışlar.


Hazırlaması 5 dakika! Katı yağla yağladığınız kalıba döküp 180 dereceye ısıtılmış fırında 30 dakika pişiriyorsunuz.

Pişerken evi güzel bir koku sarıyor ama bu koku tereyağı ve çikolata eritilerek yapılan brownie ya da vişneli brownie tarifim pişerken ortaya çıkan koku ile karıştırılmasın lütfen  :D Yine de bu kutu lezzetli bir brownie yemek için oldukça ekonomik bir paket.



Pişince sıradan bir kakaolu kek gibi görünüyor. Kutusundaki brownie gibi, üstünde o ince kabarıp kırılan tabaka yok. Zaten o ince tabaka biraz da çikolata ile tereyağı işi bence... Fazla kabarmıyor. Tadı güzel... Gerçek bir brownie de olması gereken sıkışık nemli doku var.

Tereyağı ile çikolata ile uğraşamam, hem ekonomik olsun, hem pratik olsun, 9 küçük porsiyon bana yeter diyorsanız.. Bu kutu bir çözüm....

Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...